torsdag, september 18, 2008

Lite scrappande som inte lagts in tidigare...

Detta var den första LOn som jag gjorde till Isak. Jag har inte medvetet tänkt att scrappa något album eller hålla färgtema men hittills har det blivit mycket ljusblått och brunt - en fin färgkombination tycker jag..Nu när man tittar tillbaka på bilderna kan man knappt tro att han varit så liten. Min lille gosse som nu är stor enligt mig!




Denna andra bilden togs på BB när Isak bara var någon dag gammal.
Han hade så stort sugbehov att personalen gick in på neo och lånade en napp till honom. Vips så var han nöjd! Nappen på bilden ser gigantisk ut men nu har han faktiskt likadana här hemma och de är ganska lagom..
Idag har jag varit och hälsat på hos ScrAppat (www.scrappat.se) här i Helsingborg. Vilken mysig liten butik och jättetrevlig personal .-) Det är aboslut inte sista gången vi tar en långpromenad dit och blir inspirerade och shoppar lite. Nu står en påse nere i hallen som man vill sätta tänderna i! Fina papper och jättefina och billiga clearstams och så hade jag tänkt att ge mig på ett minialbum till sonen. DET har jag aldrig gjort tidigare så det ska bli spännade!
Vill man titta på mer scrapsaker jag gjort så finns jag på http://www.scraproom.se/ och deras galleri under "Catty".

Inga kommentarer: