tisdag, september 09, 2008

Det blir inte så mycket scrappat när man har en liten som ääääälskar att sova i famnen men när jag väl får tid är det såååå kul. Nu kommer man inte på shoppingrundor så ofta heller så det gäller att vara kreativ med det man har hemma. Såg att det öppnat en ny scrapbutik på gångavstånd (!) så jag får allt ta en långpromenad med bebisen i vagnen och kolla in utbudet.

Dagarna är ganska lika annars - vi äter, sover, "pratar", leker, går på promenad, träffar andra bebisar och mammor i området. Nästa vecka ska vi på baby-massage - man får hoppas att unge herrn håller sig vaken hi hi hi...

Tänkte hälsa på på jobbet i slutet av veckan....ska bli kul att träffa kollegorna men jag saknar inte jobbet i sig det minsta!

1 kommentar:

martina sa...

Hej tjejen. Vilken söt liten prins du har. Det blir inte mycket scrappat då kan jag tänka mig :-). Hoppas att ni har det bra. Kram Martina