söndag, juni 08, 2008

VÄRME och Scrap-mara!

Snart är det sommarlov - skolavslutning på onsdag - och jag ska bara jobba denna veckan ut. Förhoppningsvis med lite kortare dagar torsdag och fredag. Jag börjar känna mig lite lagom less på jobbet och vill helst bara gå hemma och "cocoona" och fixa (fast det mesta är klart hi hih). Idag är det VARMT ute och efter en runda med vattenslagen i trädgården så ägnar jag mesta delen av dagen till ScrapAddicteds Web-Mara. Den började redan i fredags men det var först igår som jag kom igång med två kort.

Och detta som ska gå till en arbetskamrat som har skjutsat mig på morgonen nu när jag inte längre gillar att köra bil (magen är LÄTT i vägen).


Detta till en kompis som också snart ska fira både sommarlov och födelsedag..



Igår lyxade jag och Magnus till det med att gå ut och äta på Möllexpressen här i stan. Det blev grillbuffé, glass med varma hallon till efterrätt, en härlig solnedgång med utsikt över sundet och båtar som passerade förbi. Kunde inte blivit mer romantiskt och mysigt!



Inga kommentarer: