onsdag, juni 25, 2008

Coolt...




...idag kom mina nya pennor och lite annat smått och gott från ScrapAddicted. Tala om snabb leverans - jag beställde dom igår! (Tänk om bebis hade samma snabba leverans??) Har testat dom och det är lite småklurigt att få det riktigt snyggt. Man måste helt klart ha lite tjockare papper typ blank cardstock att stämpla på och sen färglägga annars flyter färgen ut och det blir inte snyggt. Man får ta och öva!!


Här har jag färglagt en av de nya stämplarna som jag köpte hos StoryHouse
igår...Det är kul att ha fått något nytt att bita i!

Målarna kom redan 0700 i morse - då var jag mer död än levande efter en natt med lite lite sömn...tog igen det på soffan på förmiddagen. Bebisen har varit väldigt väldigt lugn idag och gillade väl inte att jag fick fnatt och höll på i trädgården och rensade ogräs och sopade och hade mig. Börjar känna att jag vill ha det fint runt omkring mig när vi ändå bara går och väntar. Oj vad drygt det är nu på sluttampen. Det hade jag inte förväntat mig att man skulle tycka att det var sååååå tråååååkigt att bara gå hemma och dra. Något måste jag hitta på varje dag för att inte bli tokig! Imorgon ska vi äta frukost på fik med kompis A i alla fall så att något händer.

Mannen min meddelar via sms att han nu tänt grillen. Dags att avsluta och gå ner och äta lite.

2 kommentarer:

Stina sa...

hej, jag hoppas att allt går bra med bebisen och med dig och bror min med. Kul att hitta dig här på Internetet.

Spännande med alla scrap-saker, jag blir lite inspirerad själv.

*kram*

(mig hittar man på thedungeon.blogg.se)

Catrin sa...

Kul att du hittat hit! Det är bara att ringa om du vill ha lite scrap-tips:-):-)Ska kolla in din blogg med/kram